Skocz do zawartości
DaszerT

ODWOLANIE OD BANA ZA CZITY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Twój Nick: .water DaszerT
  • Twój Steam ID: STEAM_1:0:95877081
  • Nick administratora banującego: SosnoMoon
  • Serwer na którym dostałeś bana: OLD MAPS (Teraz tak sie nazywa jak patrze w server browser)
  • Pełna Data (Godzina, Dzień): 06-05-19 09:55
  • Mapa: de_dust_se (tej ostatniej podlogi nie jesstem pewien ale wiadomo o co chodzi)
  • Opis Sytuacji: No gram sobie na serverku wszystko fajnie nawet mi siadaja glowki jak kiedys bo juz tak czesto w tego cska nie gram ten admin rozmawia sobie z kims o czyms i nagle slyssze tylko ej wez zobacz u@ bo mi na pw spamia ktos tak do niego i juz wiedzialem ze to o mnie bo wkoncu nie codziennie widzi sie takie akcje no mysle sobie jak nie czituje to bana nie dostane przeciez i tutaj sie pomylilem jak tylko zobaczylem u have been banned from this server az smiac mi sie zachcialo bo jak widzalem jak tam graja niektorzy to ..... no i jestesmy teraz na tym odwolaniu
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwer na ktorym dostales bana: W tabeli Mirage/Cache (A teraz  normalnie nazywa sie Mirage/DUST2 OLD

Godzina to jest 9:55pm czyli 21:55

(Daje nowy bo nie moge edytowac postu)

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic specjalnego nie widzę :uszanowanko:UB

  • Like 1
  • Super 1

16736254_120625648456510_451831332_n.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie.

odbanowany.png

  • Like 1

16736254_120625648456510_451831332_n.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

O nas

O sieci HellZone.pl Sieć serwerów HellZone.pl została założona 18 Grudzień 2017 roku, naszym głównym celem jest tworzenie razem z wami społeczność graczy Counter-Strike i nie tylko! Dokładamy wszelkich starań tworząc oraz ulepszając nasze serwery, dzięki czemu gra u nas to sama przyjemność! Przekonaj się dołączając do jednego z naszych serwerów gier. Zawsze stawiamy na jakość nie na ilość, więc nie znajdziesz u nas serwerów 40 slotowych. Zebraliśmy ekipę doświadczonych osób do prowadzenia tego całego projektu dla was - graczy. Staramy się iść zawsze o krok do przodu, codziennie myślimy nad dalszym rozwojem sieci. To dzięki tobie nadal istniejemy, a każdy kolejny dzień pokazuje, że warto to dalej robić.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...