Skocz do zawartości

Partnerzy

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'nic' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Strefa Główna
    • Regulaminy
    • Ogłoszenia
    • Turnieje
    • Konkursy
    • Sprawy dotyczące forum
    • Strefa HellZoniaka
    • Rekrutacja
    • Reklamy HellZone.pl
    • Masz Serwer? Dołącz do HellZone!
  • Sekcja Twórczości
    • Kącik Redakcyjny
    • Kącik Typera
    • Kącik Graficzny
  • Strefa Banów
  • Serwery CS:GO
  • Serwer Głosowy
  • Świat Counter-Strike
  • Sekcja Gier
  • CMS
  • Hyde Park
  • Wysypisko

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Imię


O mnie


Lokalizacja


Płeć


GaduGadu


Ulubiony Serwer


SteamID

Znaleziono 16 wyników

  1. Twój nick: ☣Smurf LEM☣j4p.pl Twoje Steam ID: STEAM_1:0:419305882 Data i godzina bana/muta/gaga: 2020-05-03 18:47:01 Serwer na którym dostałeś ograniczenie: [PL] [ARENA 1VS1] HellZone.pl [TR128] [Skins/Kni... Powód bana/muta/gaga:podejrzeniewh+nowekonto+vps Nick admina: CONSOLE Opis sytuacji:Grałem sobie normalnie dzień jak każdego innego dnia i normanie sobie grałem z graczami i dziwne że jakoś oni nic nie wyczuli tylko nagle wy po 1 gdybym miał być odpalony to już dawno bym to zrobił i dostałbym bana a tego nie robiłem wiec nie wiem w sumie za co ten ban ja rozumiem nowe konto ale to konto jest po to by grac mm na niższe rangi i sobie jak sama nazwa mówi smurfować. Mam nadzieję że zostanie to wszystko szybko wyjaśnione :)
  2. Witam wszystkich dostałem bana na 5vs5 hellzone (wszystkie mapy) chyba perma i co dziwne ze dostalem go o 6:31 kiedy mnie nie było na serwie, pisałem do krixa powiedział mi ze jakis wlasciciel powinien mnie odbanowac, 3 dni i nic, proszę o unbana nick : 11 latek was robi *ez* - mg2 w czasie bana mialem nick : DR1MS
  3. Twój Nick: MaykelOff Twój Steam ID: STEAM_1:1:178333221 Nick administratora banującego: NoHackThisisSkill Serwer na którym dostałeś bana: [PL] ★ HellZone.pl ★ | Only AWP | • 128TR !ws !knife !gloves Pełna Data (Godzina, Dzień): 26.02.2020. 23:42:11 Mapa: Jakaś z "Lego" Opis Sytuacji: Byłem ja i mój znajomy Shatter graliśmy sobie 1 na 1, dołączył jakiś gracz i powiedział że mam WH, wchodzę dzisiaj na serwer i mam PermaBana.
  4. MaykelOff

    BAN za NIC

    MaykelOff Twój Steam ID: STEAM_1:1:178333221 Serwer na którym dostałeś Mute/Gag: [PL] ★ HellZone.pl ★ | Only AWP | • 128TR !ws !knife !gloves Administrator dający Mute/Gag: NoHackThisisSkill Pełna Data (Godzina, Dzień): 26.02.2020. 23:42:11 Mapa: Jakaś z "Lego" Opis Sytuacji: Byłem ja i mój znajomy Shatter graliśmy sobie 1 na 1, dołączył jakiś gracz i powiedział że mam WH, wchodzę dzisiaj na serwer i mam Perma.
  5. NeroYerba

    Ban za nic

    Admin napisał powód: Oskar przestań pisać na czacie o unmuta {u@ jest od tego} po pierwsze nie pisałem tego ja tylko matryxyt, po drugie nie mam na imie Oskar tylko Wiktor, a po trzecie nie pisałem o unmuta bo nie dostałem muta Proszę o unbana nick: LEXY CHAPLIN hellZONE.pl Twój Nick: LEXY CHAPLIN hellZONE.pl Twój Steam ID: STEAM_1:0:532578744 Nick administratora banującego: Kudi Serwer na którym dostałeś bana: MIRAGE/CACHE Pełna Data (Godzina, Dzień): 20:20-20:30 | 18.02.2020 Mapa: Cache Opis Sytuacji: Grałem na serverze, nagle widziałem na czacie jak gość: matrxyt hellzone.pl spamował żeby jakiś gościu go odmutował {admin} i nagle dostaje bana z powodem: cyt. "Oskar nie spamuj na czacie o unmuta {u@ jest od tego} Po 1: Nie pisałem tego ja. Po 2: Nie mam na imie Oskar. | Możliwe że chodzi o to że napisałem: "Chłop jest odwalony" ale przecież powinienem chociaż za to dostać ostrzeżenie albo coś......... Jeżeli sprawa się nie wyjaśni napisze skargę na admina ponieważ nie powinno być takich sytuacji.
  6. Siemka to ja majo majo dostałem bana za nic a mianowicie sam admin wonky mi tu napisał ze niechciaco teraz dostałem bana za duplicate konta jak ja nigdyyyyyyyyyyyyyyyyyyy nie robiłem duplicate ludzie proszę nie badzcie taci i dajcie mi tego unbana
  7. Twój Nick: Pan Małpa hellzone.pl Twój Steam ID:STEAM_0:0:514991172 Nick administratora banującego: Emilka Serwer na którym dostałeś bana: only mirage Pełna Data (Godzina, Dzień): 01-19-20 13:11 Mapa: Mirage Opis Sytuacji: Ponownie dostalem bana za niby wh . To juz sie nudne powoli robi , jezeli mialbym uzywac wspomagaczy to chyba bym sie nie odwoływał tylko bym robil nowego konto czy cos albo po prostu na inny serwer . Prosze o jakies demko udowadniające wh , badz cos . Pozdrawiam
  8. Twój Nick: Pan Małpa hellzone.pl Twój Steam ID:STEAM_0:0:514991172 Nick administratora banującego: BIELU Serwer na którym dostałeś bana: only mirage Pełna Data (Godzina, Dzień): 01-16-20 13:48 Mapa: Mirage Opis Sytuacji: Po prostu sobie grałem na serwerze , a że tak powiem , admina zabijalem to bez żadnej komunikacji na czacie(bo mam voice_enable 0 zawsze) , czy cos , jakieś zapytanie chociaż o te NIBY WH , to nic nie bylo . Od razu ban z bomby . Prosiłbym o rozpatrzenie jakiegokolwiek demka i usunięcie mi bana . Pozdrawiam
  9. Twój Nick: Kwiatek2k Twój Steam ID Nick administratora banującego: Bubek Serwer na którym dostałeś bana: [ONLY MIRAGE] Pełna Data (Godzina, Dzień): 16.12.2019 dokladnie godziny nie pamietam Mapa: Mirage Opis : Wbijam sobie na serwer na nowym koncie , bo to mi ktos skradl i bylem w trakcie odzyskiwania wbijam sobie na serwer po 30 sek dostaje bana za wh i aima chyba... zdarzylem zabic 4 chyba osoby i juz dostaje bana to troche dziwne i żenujące ze wbijam sobie na serwer pogadac z emi adminka i dostaje bana za nic ... to na tyle ! dodam jeszcze ze dal mi na adres ip chyba bo dostalem bana na koncie : Twój Nick: xXxAzuuree odzyskalem dzisiaj konto i mowie DOBRA JAK TAM MAM BANA TO SOBIE WEJDE NA TYM I PATRZE TU JEST TO SAMO ....
  10. Dostałem bana na serverze hellzone 5v5 , bezpodstawnie , nie rozumiem co to ma być za zabawa banowanie kogoś bez dowodów i sprawdzenia gracza, poproszę o unbana w jak najszybszym terminie
  11. Twój nick: Meow Nick oskarżonego: only deagle SteamID oskarżonego: nie chce mi sie szukac bynajmniej wasz admin nie Godzina i data zdarzenia: 20;10 08.09.2019 Mapa:inferno Screeny/Demo: nie mam mozecie sprawdzic sami wsumie Opis Sytuacji: Gralem se na serwerku tak o. strzelalem z awp i nagle dostalem bana. Pokaze mi ktos lub powie za co do chuja? z gory dzienki
  12. admin o nicku diablooo dał mi bana bo spytalem sie go na czacie glosowym czm sa tylko 3 vipy do wyboru po tym dal mi mute, wiec napisalem na czacie i dostalem bana na 1 dzien i nie moge sobie zagrac to bylo 01.09.2019 o 20:28
  13. Twój Nick: Difolt Twój Steam ID:STEAM_1:0:91304282 Nick administratora banującego: CONSOLE (??) Serwer na którym dostałeś bana:★ HellZone.pl | ONLY MIRAGE • !ws/!knife/!gl... Pełna Data (Godzina, Dzień):08-27-19 03:42 Mapa: Mirage Opis Sytuacji: Nic nie zrobiłem. Był ddos na serwer. Serwer był offline. Wróciłem później i po 3 rundach dostałem bana w sumie za nie wiadomo co. Do tego jakiś admin uderzał graczy ciągle a rundę później wszystkich zabił. Po tej własnie rundzie dostałem bana.
  14. Twój Nick: ostrowskyy Twój Steam ID:STEAM_1:0:503688314 Nick administratora banującego: CONSOLE (??) Serwer na którym dostałeś bana:★ HellZone.pl | ONLY MIRAGE • !ws/!knife/!gl... Pełna Data (Godzina, Dzień):08-27-19 22:00 Mapa: Mirage Opis Sytuacji: Nic nie zrobiłem. Był ddos na serwer. Serwer był offline. Wróciłem później i dostalem bana za nic
  15. nick oskarżonego: XM3FIX powód: smieszny ban za nic zaczeło sie od perma muta za powiedzenie ''spierdalaj'' , potem legia warszawa to najlepszy klub , nastepnie sebek stwierdzil i powiedzial zeby dal mi bana i dostałem bana za cyt. "ignorowanie admin ? ?w, przeszkadzanie w grze" gdzie bylo ignorowanie admina ? ??? pytam sie nic nie mowiles ani nic tylko wjebales mi z bomby perma muta i bana na 7 dni , PRZESZKADZANIE W GRZE stalem sobie przed xm3fix'em i strzelalem do niego gdy on stal sobie w miejscu , i to nazywasz koleżko przeszkadzaniem w grze ? wez sie w leb pierdolnij bo takie glupoty gadasz ze to szok, elo pozdro 600 @ XM3FIX // moj nick m e e h e l C S
  16. MłYneczEk

    Ban za nic

    Twój Nick:MłYneczEk Twój Steam ID:STEAM_1:0:433229414 Nick administratora banującego:CONSOLE Serwer na którym dostałeś bana Only Mirage Pełna Data (Godzina, Dzień):06-09-19 03:18 Mapa: Mirage Opis Sytuacji:gdy chcialem wejść na serwa to wyskoczylo mi ze dostałem bana

O nas

O sieci HellZone.pl Sieć serwerów HellZone.pl została założona 18 Grudnia 2017 roku, naszym głównym celem jest tworzenie razem z wami społeczność graczy Counter-Strike i nie tylko! Dokładamy wszelkich starań tworząc oraz ulepszając nasze serwery, dzięki czemu gra u nas to sama przyjemność! Przekonaj się dołączając do jednego z naszych serwerów gier. Zawsze stawiamy na jakość nie na ilość, więc nie znajdziesz u nas serwerów 40 slotowych. Zebraliśmy ekipę doświadczonych osób do prowadzenia tego całego projektu dla was - graczy. Staramy się iść zawsze o krok do przodu, codziennie myślimy nad dalszym rozwojem sieci. To dzięki Tobie nadal istniejemy, a każdy kolejny dzień pokazuje, że warto to dalej robić.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...