Skocz do zawartości

Regulamin

Regulamin HellZone.pl

 

1. Zasady ogólne

 

1.1 Każdy użytkownik rejestrujący się w społeczności HellZone.pl akceptuje regulamin i jest zobowiązany do przestrzegania go. (Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania)

1.2 Nie przestrzegając regulaminu forum możesz otrzymać Warna (Taryfikator Warnów)

1.3 Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum w przeciwnym wypadku wszystkie konta użytkownika będą zablokowane. W momencie, kiedy kilku użytkowników korzysta z jednego adresu IP możliwe są ustępstwa - sprawę trzeba zgłosić administracji.

1.4 Rejestracja jest dobrowolna, a konta użytkowników nie są kasowane. Użytkownik ma prawo zablokować własne konto, w takim przypadku powinien skontaktować się z administracją.

1.5 Propagowanie, oszukiwania w każdej formie będzie bezwzględnie karane banem. 

 

2. Profil użytkownika

 

2.1 Zakazuje się używania nicków uważanaych za wulgarne/rasistowskie/nawiązujące do wyższej rangi bądź podszywających się pod kogoś z administracji, takie konta będą niezwołcznie banowane.

2.2 Zabronione jest współdzielenie kont z osobami trzecimi.

2.3 Awatar/sygnatura nie może sugerować przynależności do wyższej rangi na forum ani zawierać żadnych reklam stron o takiej samej tematyce. 

2.4 Avatar jak i wszelakie zdjęcia oraz linki w podpisach, nie mogą zawierać tematów pornograficznych ani ogólnie uznawanych za gorszące.  

2.5 W podpisie może znajdować się maksymalnie 1 grafika.

2.6 Kategoryczny zakaz wstawiania filmików (m.in. YouTube) w podpisach. 

2.7 Administracja ma prawo do kasowania nieregulaminowych sygnatur bądź avatarów bez informowania o tym użytkowników.

2.8 Zabrania się wstawiania jakichkolwiek reklam konkurencyjnych for / serwerów w podpisach.

2.9 Grafika nie może przekraczać następujących parametrów:

 

AVATAR:

* Szerokość: 200 pikseli,

* Wysokość: 200 pikseli.

 

SYGNATURA:

* Szerokość: 600 pikseli,

* Wysokość: 250 pikseli.

 

 

3. Zasady pisania

 

3.1 Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub linki obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne. 

3.2 Posty bezsensowne, powtarzające się, nie na temat lub nie wnoszące nic do dyskusji będą usuwane.  

3.3 Propagowanie, oszukiwania w każdej formie będzie bezwzględnie karane banem. 

3.4 Posty w tematach bezpośrednio łamiących regulamin są zabronione.O wykroczeniach użytkowników, które zakłócają dyskusję, należy poinformować moderatorów forum.

3.5 Przed wysłaniem posta zawsze staraj sie sprawdzać jego poprawność gramatyczną i ortograficzną. Twój niepoprawny post może zostać źle zrozumiany. 

3.6 Sprawy prywatne, dyskusje i spory miedzy użytkownikami należy  rozwiązywać w prywatnej wiadomości pamiętając o kulturze. 

3.7 Nazwa tematu powinna być adekwatna do jego treści.

3.8 Odświeżanie starych tematów (powyżej 2 tygodni) może mieć konsekwencję w postaci warna. (nie tyczy się działu. "Gry i Zabawy" )

3.9 Zanim napiszesz jakiś temat z propozycją/problemem, sprawdź czy nie znajduje się on już na forum.

3.10 Zakazane jest wypowiadania się w działach "Odwołania - Ban/Mute/Gag" przez osoby, które nie zostaną oto poproszone. Wypowiadać mogą się tylko członkowie UbTeam lub osoba (najczęściej admin banujący), która została oto poproszona oraz autor tematu. 

3.11 Posty, które ograniczać się będą do wypowiedzi 'tak' lub "nie", mają być co najmniej 3 powody, w innym wypadku Administrator nałoży warna na twoje konto.

3.12 Zakazane jest pisania postów typu: "Neutral". 

3.13 Wypowiadanie się we własnym podaniu jest zabronione. Podanie od razu zostaje wtedy odrzucone.

3.14 Podania na admina, moderatora, grafika, redaktora można składać raz na tydzień. 

3.15 Kolor czerwony jest TYLKO i wyłącznie dla Administracji forum.

3.16 Namawianie innych osób do sprawdzenia podania, kończy się jego odrzuceniem. 

3.17 Tematy & Posty łamiące regulamin forum, zostaną niezwłocznie ukryte.

3.18 Zakazane jest plagiatowanie, kopiowanie, przywłaszczanie sobie czyjeś pracy i umieszczania jej na forum bez zgody autora. 

3.19 W każdym poradniku/pliku do download'u jest obowiązek dodania źródła oraz autora !

3.20 Zakazane jest pisanie tzw "Double Post", by dodać nową treść, użyj opcji "Edytuj".

3.21 Dozwolone jest używanie słów ogólnie uznawanych za wulgarne tylko wtedy gdy wpisujemy tytuł (np: Piosenki, Filmu, Książki) lub gdy podajemy dany cytat lub tekst, lecz nie można tego nadużywać.

3.22 Zakazuje się przedrzeźniania Administracji (Administrator/Moderator) może ukarać cię waranem bez ostrzeżenia. 

 

4. Reputacja (Złamanie tego punktu skutkuje skasowaniem reputacji użytkownika)

 

4.1 Zakazuje się masowaego wystawiania negatywnych reputacji.
4.2 Zakazuje się wypraszanie  o reputacje innych użytkowników forum (Podpunkt nie liczy się o podpis profilu typu "Pomogłem daj +").
4.3 Zabrania się bezsensownego spamowania reputacją.
4.4 Nie może nadużywać swoich przywilejów do nzdobywania reputacji, itd. - Tyczy się to każdego użytkownika włącznie z Administracją.

 

5. Blokady

 

5.1 Za złamanie któregokolwiek punktu regulaminu użytkownik zostaje(lub może zostać) ukarany ostrzeżeniem.

5.2 Po otrzymaniu bana użytkownik ma 7 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku, gdy zaszło jakieś nieporozumienie. 

5.3 Użytkownik ma prawo odwołać się od warna. Aby to zrobić musi napisać temat w dziale Odpracuj warna

5.4 Gdy użytkownik uzbiera na swoim koncie 100% poziomu ostrzeżenia jest on automatycznie banowany oraz przenoszony do grupy Zbanowany

5.5 Ilość ostrzeżeń jest proporcjonalna do przewinienia, o ilości nałożenia punktów decyduje członek Administracji.

5.6 Użytkownik ma prawo dowiedzieć się za co dostał ostrzeżenie oraz odwołać się od niego w przeznaczonym do tego dziale.

 

6. Raporty

 

6.1 Każdy użytkownik ma prawo zgłosić post, prywatną wiadomość, profil, które narusza przepisy forum.

6.2 Zgłoszeniom podlegają wszelkie treści niezgodne z regulaminem forum.

6.3 Nadmierne zgłaszanie mało istotnych rzeczy przez użytkownika, może skończyć się ostrzeżeniem.

 

7. Administracja

 

7.1 Administrator forum ma prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu, który łamie regulamin.

7.2 Administracja forum nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum, nawet jeżeli ich autor będzie tego sobie życzył. 

7.3 Decyzja właściciela jest ostateczna i nie podlega dyskusji.

7.4 Właściciel forum ma prawo ostrzec lub usunąć post, nawet jeżeli nie łamie on wyżej wymienionych zasad.

7.5 W przypadku gdy dana osoba ma jakieś zastrzeżenia co do działań, które wykonuje administracja forum, ma prawo napisać skargę i zostanie ona sprawdzona przez Właściciela forum. Krytykowanie działań administracji w innych miejscach jest zakazane.

7.6 Właściciel forum zastrzega sobie prawo do zablokowania danego konta jeżeli uzna je za niestosowne - tyczy się to też banowania osób, które działają na niekorzyść sieci.

7.7 Właściciel forum oraz jego administracja nie ponoszą odpowiedzialności za treści umieszczone przez użytkowników.

7.8 Zdanie właściciela jest ostatecznie i nie podważalne. 

 

Regulamin w każdej chwili może zmienić administracja! 

 

Co się stało to się nie odstanie! Więc drogi graczu przed złamaniem punktu regulaminu zastanów się!

 

 

X. Powyższy Regulamin jest własnością społeczności HellZone.pl, zakazuje się kopiowanie go. 

O nas

O sieci HellZone.pl Sieć serwerów HellZone.pl została założona 18 Grudzień 2017 roku, naszym głównym celem jest tworzenie razem z wami społeczność graczy Counter-Strike i nie tylko! Dokładamy wszelkich starań tworząc oraz ulepszając nasze serwery, dzięki czemu gra u nas to sama przyjemność! Przekonaj się dołączając do jednego z naszych serwerów gier. Zawsze stawiamy na jakość nie na ilość, więc nie znajdziesz u nas serwerów 40 slotowych. Zebraliśmy ekipę doświadczonych osób do prowadzenia tego całego projektu dla was - graczy. Staramy się iść zawsze o krok do przodu, codziennie myślimy nad dalszym rozwojem sieci. To dzięki tobie nadal istniejemy, a każdy kolejny dzień pokazuje, że warto to dalej robić.